Jak wybrać lokalizację firmy

Jeśli zastanawiasz się nad założeniem firmy na jakiś czas, prawdopodobnie masz pomysł na to, jak będzie wyglądać lokalizacja Twojej firmy.

To świetnie, ale to nie wystarczy.

Wybór odpowiedniej lokalizacji to coś więcej niż znalezienie miejsca, które wygląda najbliżej miejsca, które sobie wyobraziłeś.

Chodzi o to, by być gdzieś, gdzie Twoi klienci będą cię widzieć, o byciu w konkurencyjnej lokalizacji, o pozostaniu w budżecie io spełnianiu lokalnych i stanowych przepisów i praw.

W tym artykule omówimy rzeczy, o których należy pamiętać podczas wybierania lokalizacji, doradzamy, gdzie szukać lokalizacji firmy i udostępniamy kilka zasobów, które naszym zdaniem będą przydatne. pracujesz nad tym procesem.

1. Pytania do prowadzenia wyszukiwania lokalizacji firmy

Zanim przejdziesz do szczegółowych informacji dotyczących wyboru lokalizacji, rozważ następujące rzeczy.
Uwagi ogólne:

Gdzie znajduje się twój rynek docelowy ?
Jaki obraz lub marka chcesz przekazać?
Jak pasujesz do konkurencji lub wyróżniasz się na tle konkurencji ?
Jak blisko musisz być do dostawców?
W jakiej dzielnicy chcesz założyć sklep? Czy bezpieczeństwo jest bardzo ważne?
Czy łatwo będzie można znaleźć pracowników ?
Czy Twoja okolica jest przyjazna dla biznesu?
Czy masz dostęp do zaangażowanej społeczności, która chętnie pomoże?

Względy finansowe:

Czy będziesz musiał przeprowadzić rozległe remonty, zanim będziesz mógł się wprowadzić?
Ile są podatki od nieruchomości? Ile wynoszą dochody i podatki od sprzedaży? Wyrównaj je.
Czy możesz zapłacić mniej, wybierając uruchomienie w innym stanie?
Czy możesz sobie pozwolić na płacenie pracownikom co najmniej minimalnej płacy?
Czy kwalifikujesz się do jakichkolwiek rządowych programów gospodarczych lub zachęt? Czy możesz się zakwalifikować gdzie indziej?

Uwagi prawne:

Czy możesz legalnie prowadzić działalność w tej dziedzinie?
Jeśli chcesz dokonać remontu lub zmian w budynku, czy są jakieś ograniczenia prawne?
Czy napotkasz na ograniczenia wynikające z przepisów dotyczących zagospodarowania przestrzennego w Twojej okolicy lub lokalizacji?

2. Zrozumieć przepisy dotyczące zagospodarowania przestrzennego i warunki najmu

Zanim zaczniesz „polowanie” na idealną lokalizację, warto wiedzieć trochę o tym, jak prawa strefowe mogą mieć na ciebie wpływ.
Prawo zagospodarowania przestrzennego i zakładanie sklepu

Jeśli chodzi o to, gdzie możesz legalnie prowadzić działalność, powinieneś rozważyć lokalne przepisy dotyczące zagospodarowania przestrzennego i rozporządzenia. Wpłynie to na twoją zdolność do wprowadzania zmian w zakupionej nieruchomości – a nawet na jej zakup. Określą również, w jaki sposób mogą być używane różne właściwości i mogą nakładać ograniczenia na takie rzeczy, jak wysokość lub rozmiar struktury.

Ogólnie rzecz biorąc, nieruchomość jest przeznaczona do użytku komercyjnego lub mieszkaniowego. Uniemożliwia to firmom budowanie w strefach rezydentnych i odwrotnie.

Najlepszą rzeczą do zrobienia, aby dowiedzieć się, w jaki sposób nieruchomość w twoim obszarze lub mieście jest podzielona, ​​jest skontaktowanie się z lokalną agencją planowania. Możesz również zwrócić się do prawnika o pomoc w procesie.

Proste wyszukiwanie w Google powinno również zwiększyć mapę zagospodarowania przestrzennego obszaru, więc spróbuj.

Jeśli prowadzisz działalność poza własnym domem, wiele z tych samych przepisów dotyczących zagospodarowania przestrzennego będzie miało zastosowanie do ciebie. Powszechne ograniczenia mogą obejmować: ograniczenie lub zakazanie oznakowania związanego z działalnością firmy poza domem lub w jego domu, dokonywanie zmian w domu w związku z działalnością gospodarczą oraz ograniczeń związanych z ruchem lub hałasem.

W zależności od Twojego miasta lub rady możesz być także zobowiązany do uzyskania zezwolenia na wykonywanie zawodu w domu. Oto przykładowe pozwolenie dla miasta Portland w stanie Oregon.

Warto również pamiętać, że jeśli wynajmujesz dom, może to być nie tylko kod strefowy, z którym musisz się zmagać. Często właściciele mają klauzulę w umowie dzierżawy, w której stwierdzają, że nieruchomości nie można wykorzystywać do celów komercyjnych. W takim przypadku, jeśli złamiesz prawo, ryzykujesz nie tylko zamknięcie firmy, ale także eksmisję.

3. Rozpocznij wyszukiwanie pieszo i online

Wiedząc, jakiego rodzaju lokalizacji chcesz i co musisz rozważyć, wszystko jest bardzo dobrze, ale gdzie możesz znaleźć fizyczną lokalizację firmy?
Oto kilka ogólnych opcji:

Twoje lokalne SBDC
Lokalna Izba Handlowa
Craigslist
Spacerując po okolicy, uważnie obserwując znaki najmu
Agencje nieruchomości komercyjnych

Kilka witryn, które wymieniają nieruchomości komercyjne do wynajęcia, obejmują:

LoopNet
Cityfeet

4. Jak inni znaleźli swoją lokalizację biznesową
Prestiż lokalizacji i SEO

Loveletter Cakeshop to butikowa piekarnia weselna znajdująca się na Piątej Alei 535 na Manhattanie. Właściciel i szef kuchni Brandon Baker mówi, że wybrał tę lokalizację z kilku powodów.

Po pierwsze, bycie na Piątej Alei jest koniecznością dla każdej luksusowej firmy w Nowym Jorku. „Jeśli mieszkasz w mieście, w którym niektóre ulice mają wpływ na innych, musisz uważać swój adres za integralną część ogólnych działań związanych z budowaniem marki” – mówi.

Po drugie, umieszczenie w środku miasta dało jego firmie korzyści SEO. „Podczas wyszukiwania lokalnej firmy w Google (np. New York Wedding Cakes), Google pokaże Ci firmy, które znajdują się najbliżej Twojej dokładnej lokalizacji. Ustawiając się w geograficznym środku dużego miasta, zadbaliśmy o to, aby nigdy nie byliśmy zbyt daleko od poszukiwacza na Manhattanie ”, mówi Brandon.

Dla Bridgette Freeman, broker zarządzający w Juwai Realty, lokalizacja i prestiż były również ważnymi czynnikami decydującymi. „Chociaż nie jestem pretensjonalna, branża, w której jestem, jest bardzo pretensjonalna i ma znaczenie dla lokalizacji”, mówi.

Oczywiście liczy się świetna lokalizacja w dobrej okolicy. Bridgette dodaje: „Patrzyłam także na sąsiednie firmy, bliskość autostrady międzystanowej i łatwość dotarcia do nas. W tym przypadku te rzeczy pasują do rachunku i to od nazwy, a raczej od nazwy ulicy. Nasza firma znajduje się na Country Club Drive i dalej od dużej społeczności klubów wiejskich. ”

Ponieważ Juwai Realty specjalizuje się w luksusowych nieruchomościach, ważne jest, aby ich działalność odzwierciedlała to samo. „Wynajęto projektanta wnętrz, aby zabłysnąć przestrzeń. Zamykamy oferty, gdy ludzie poznają nasz adres i odwiedzają nasze biuro. Wszyscy wiemy, jak ważne są transakcje dla każdej firmy, zwłaszcza dla branży nieruchomości. ”

Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja!
Bądź tam, gdzie ludzie oczekują, że będziesz

Dla Crupsteska , startupu technologicznego z Londynu , wybór lokalizacji firmy miał dużo więcej wspólnego z lokalizacją takich jak oni.

„Jako startup technologiczny sprawą najwyższej wagi było znalezienie się w tzw.„ Silikonowym Rondzie ”. W Londynie zidentyfikowaliśmy trend: tworzenie biur, pomieszczeń komunalnych i magazynów pod szynami naziemnymi, wewnątrz „Łuków”. Kiedy byliśmy pewni naszej lokalizacji, użyliśmy Gumtree . ”

W świecie technologii dostęp do talentów ma ogromne znaczenie. Kiedy umiejscawiasz się pośrodku dokładnego miejsca, w którym będą się działo, uczynisz swoje życie znacznie łatwiejszym.

Crozdesk znajduje się teraz w centrum londyńskiej sceny startupowej, dając im dostęp do dokładnie tych rzeczy: talentu i prężnego stylu życia z dużą ilością ruchu pieszego (są tuż za słynnym Cargo Night Club).
Postaw na pierwszym miejscu potrzeby swoich klientów

Dla Polaris Counselling & Consulting , mając na uwadze lokalizację, która byłaby łatwa do zdobycia, była podstawowa uwaga.

„Przeprowadziliśmy badania rynkowe z naszymi klientami, zanim otworzyliśmy sklep. Jako terapeuci mieliśmy obecnych klientów w innych agencjach, którzy zdecydowali się pójść za nami do naszej nowej lokalizacji. Zadbaliśmy o to, by poinformować ich, że wyjeżdżamy, i zapytaliśmy ich, gdzie najłatwiej będzie się dostać do centrum ”- powiedzieli.

Ostatecznie zdecydowali się na lokalizację w Pawtucket, Rhode Island, położonej tuż przy 95 i na każdej głównej trasie autobusowej.

„Dla naszych lokalnych i niektórych nielokalnych klientów umożliwiło to łatwy dostęp do wszystkich. Po kilku miesiącach widzieliśmy również potrzebę otwarcia wirtualnego biura dla większej liczby naszych klientów spoza stanu, którzy chcieli uzyskać dostęp do naszych usług. ”

Zastanów się nad własnymi badaniami rynku i zapytaj odbiorców docelowych, gdzie będzie dla nich idealna lokalizacja.
Pomyśl o własnych wartościach i gdzie będziesz szczęśliwy

Haroldowi Hughesowi powiedziano, że jeśli chce, aby jego sukces technologiczny Bandwagon odniósł sukces, będzie musiał przenieść się do Doliny Krzemowej.

Problem? Chciał pozostać zakorzeniony w swojej społeczności w Południowej Karolinie. „Moja firma, Bandwagon, jest rynkiem biletów na zajęcia sportowe, więc gdzie lepiej niż South założyć firmę? To jest dom futbolu studenckiego, więc zostając w Greenville w SC, pobudzam wzrost zatrudnienia w mojej społeczności, pozostając blisko naszych klientów – fanów! ”

Pod koniec dnia Harold dokonał wyboru, który był dla niego odpowiedni, a on naprawdę nie mógł zabrzmieć lepiej!

http://www.americanbar.pl/
http://100mb.pl/
http://jesiennedzieciaczki.pl/
http://www.cpenergia.pl/
http://www.brugo.pl/
http://www.twojaprawda.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.