Facebook Cover Photo Size: wszystko, co firma musi wiedzieć

Zanim opublikujemy na Facebooku, najpierw myślimy o tym. Ale w przypadku wielu firm i jak czytamy w wielu przewodnikach e-commerce, zdjęcie na okładkę na Facebooku nie powinno być po namyśle. Jesteśmy w czasach, gdy kreatywność jest wysoko ceniona, a posiadanie zdjęcia na Facebooku, które jest mało inspirujące, sprawi, że użytkownicy przestaną zwracać uwagę na biznes.

Teraz mamy szybki przewodnik, który pomoże Twojej firmie poruszać się po świecie zdjęć na Facebooku, a także filmów. Ale pamiętaj, że to się ciągle zmienia.
Rozmiar zdjęcia okładki

Twoje zdjęcie na okładkę na Facebooku przedstawia Twoją firmę, jest jak okno sklepu w sklepie fizycznym. To drobny wgląd w swoją firmę i jest to sprytny sposób na przyciągnięcie swoich przypadkowych gości. Może istnieć wiele powodów, dla których możesz używać Facebooka, możesz go wykorzystać do generowania potencjalnych klientów, budowania społeczności klientów, sprzedaży produktów, a pierwszym krokiem do osiągnięcia celu jest zdjęcie na okładkę.

Rozmiar twojej okładki zdjęcie na pulpicie

Wydaje się, że specyfikacja zdjęcia okładkowego FB od czasu do czasu zmienia się bez uprzedniego powiadomienia właścicieli firm, dlatego należy zawsze sprawdzać dostępność aktualizacji lub specyfikacji. Rozmiar okładki na pulpicie podczas pisania wynosi: 820 x 312 pikseli. Niezależnie od rozmiaru zdjęcia, FB przycina go i upewnia się, że ostrość znajduje się w środku obrazu.

Rozmiar twojego zdjęcia na telefon komórkowy

W przypadku zdjęć na okładkę na telefon rozmiar wynosi 640 x 360 pikseli. Możesz zawęzić szerokość i dopasować obraz. Możesz dodać tylko jedno zdjęcie, więc upewnij się, że umieściłeś je w ważnych częściach.

Zdjęcie na okładkę telefonu komórkowego będzie wyglądać na węższe niż na pulpicie. Jeśli masz dobry obraz i ma szeroką krawędź, możesz przyciąć, co byłoby najlepsze.

Szablon okładki Facebooka

Dobrym sposobem na sprawdzenie, czy zdjęcie dobrze wyglądałoby jako zdjęcie na okładkę, byłoby wyobrażenie sobie dwóch pudełek nałożonych na niego. Ten sam obraz jest używany do zdjęć na komputerze i telefonie komórkowym na Facebooku i ważne jest, aby niezależnie od tego, gdzie obraz jest oglądany od tematu, nadal znajduje się w centrum. Pudełko o wymiarach 640 x 360 to sposób wyświetlania z urządzenia przenośnego, a szerokie pudełko o rozmiarach 820 x 312 to sposób, w jaki będzie on widoczny w widoku pulpitu. Obraz, który ma obiekt w środku kadru, działa najlepiej. Gdy używasz obrazu z nałożonym tekstem, pamiętaj o zachowaniu tekstu na środku kadru. Powinien wyświetlać się w całości na pulpicie lub stronie mobilnej.

Pamiętaj, że powinieneś także dążyć do zdjęcia okładki, które szybko się załaduje i nie będzie rozmyte. Oto specyfikacje, które należy wykonać, aby to osiągnąć:

Rozmiar pliku: 100 kb

Typ pliku: sRGB JPG File

Istnieje wiele poręcznych narzędzi do zmiany rozmiaru obrazu, które można wykorzystać do osiągnięcia tego rozmiaru.
Zaprojektuj zdjęcie na okładkę do swojej strony na Facebooku

Teraz rozumiemy, w jaki sposób FB kadruje swoje zdjęcia na okładkę i jak sobie z tym poradzić, następnym pytaniem jest, jak przygotować dla niego obraz? Jak przygotowujemy zdjęcie, aby wyglądało dobrze po przycięciu FB? Zacznijmy od zrozumienia, co może uczynić obraz lepszym od innego.

Obrazy z wzorami i teksturami są dobre, ponieważ można je przyciąć do różnych rozmiarów bez utraty stylu. Są to rodzaje obrazów bardziej dostosowujących się do różnych klatek, ponieważ ostrość jest w całym obrazie. Łatwo też nałożyć to zdjęcie, aby reklamować promocje, wyprzedaże, a nawet wydarzenia. Kiedy dodajesz do tego teksty, upewnij się, że trzymasz je w swoich nałożonych ramkach, więc gdy FB je podrzuci, będzie nadal widoczny.

Facebook Cover Photo Inspiration:

Istnieje wiele marek, które znalazły idealną równowagę między rozmiarem między wymiarami, inspirującymi projektami i rozmiarem okładki. Specyfikacja nie ogranicza zdolności wielu marek do zaprojektowania przyciągającego wzrok inspirującego zdjęcia na okładkę. Oto kilka marek:

Atlassian- Używają wzorów na swoich logo, aby pokazać swoją markę.
Birchbox – używają płaskich zdjęć na okładkach i podkreślają opakowanie swoich produktów.
Andy Westface – Udowadniają, że minimalistyczne i proste zdjęcie na okładkę może przejść długą drogę.

Facebook zmienił się z tylko zdjęcia na okładkę, aby umożliwić użytkownikom dodawanie kinografów, gifów, a nawet okładek. Jest to inny poziom, który pozwala firmom angażować odwiedzających i wykorzystywać ich kreatywność do promowania swojej marki.

Aby upewnić się, że Twoje wideo skutecznie i profesjonalnie prezentuje Twoją markę, upewnij się, że Twój film jest zoptymalizowany i gotowy do przesłania na dane Facebooka. Przesyłanie to taki sam sposób, w jaki przesyłasz swoje zdjęcie na okładkę.

Twoje wymiary wideo będą miały 820 x 312 pikseli wysokości w miarę jak Facebook je uprawi, ale zalecamy przesłanie filmu o wymiarach 820 x 462 pikseli. Kiedy masz odpowiedni rozmiar przed przesłaniem, unikniesz podzielonego na piksele wideo. Teraz, gdy użytkownik odwiedza twoją stronę, wideo jest odtwarzane automatycznie, ale zostało wyciszone, upewnij się, że nie dodajesz ważnych informacji o dźwięku, ponieważ użytkownicy częściej nie włączają dźwięku. Film może trwać od 20 do 90 sekund.
Cover Video Przykłady na Facebooku

Pokrowce na Facebooka są wciąż nowe, dzięki czemu Twoja strona może się wyróżnić. Jest wielu profesjonalistów, którzy już to robią i najlepiej byłoby czerpać z nich inspirację. Oto niektóre z najlepszych marek, które go używają:

Klub Dollar Shave – używają kinografu do swojego wideo na okładkę. Mają płaską formę i dodatkowy styl animacji. Ich produkty podskakują, co sprawia, że ​​ich filmy są hipnotyzujące. Są to świetne sposoby na przyciągnięcie uwagi osób, które natrafiają na twoją stronę.
National Geographic – używają kolorowej okładki wideo, aby użytkownicy wiedzieli, czego mogą oczekiwać od treści. Mają jedną z najbardziej oszałamiających wizualnie treści, w tym zdjęcia w wysokiej rozdzielczości z bioluminescencyjnych stworzeń morskich, które są ustawione na czarnym tle, które wydają się nieskończonym głębinowym morzem. Jasne kolory przyciągają twoją uwagę.
Bufor – to, co robi bufor, to wykorzystują zdjęcia i filmy z okładki, aby pokazać kulturę firmy i uczłowieczyć swoją markę. Pokazują za kulisami ich codzienne życie. Używają dronu, aby strzelać do szczerych pracowników, którzy mówią w kółko. Pokazują ludzką stronę swojej firmy i jest to dobry sposób na zwiększenie lojalności klientów.
Fala – integrują tekst tak wyraźnie, jak tylko się da. Przekazują wartość propozycji poprzez skuteczne, ale proste wezwanie do działania. Są one używane przez ludzi do tworzenia filmów marketingowych z materiału filmowego, narzędzi do edycji wideo, a nawet nakładek tekstowych. Łączą intuicyjny interfejs użytkownika z klipami wideo. To aplikacja wideo do tworzenia filmów marketingowych, więc nie jest zaskoczeniem, że ich wideo jest niesamowitym filmem marketingowym. Działa również naprawdę dobrze, ponieważ pokazują gościom, co dokładnie robią.

Facebook Cover Pomysły na wideo i zdjęcia dla Twojej firmy:

Zanim zaczniesz szukać inspiracji, upewnij się, że masz już jasny cel. Jaki jest cel twojej strony na Facebooku? Po co to jest? Czy budujesz swoją markę? Czy zachęcasz użytkowników do zakupu? A może chcesz zwiększyć swoje media społecznościowe? Każdy cel ma inne podejście, jeśli chodzi o film na okładkę lub zdjęcia. Upewnij się, że twój cel końcowy określa Twoją osłonę.

Estetyczne wprowadzenie

Twoje zdjęcie na okładkę to skuteczny sposób na przybliżenie ludziom estetyki Twojej marki. Jeśli jesteś wykonawcą, zdjęcie na okładkę to dobry sposób, aby dać znać innym. W przypadku tego typu zdjęć na okładkę idealnie można postawić minimalistyczny projekt i zastosować schemat kolorów swojej marki. Tego typu okładki pf rozwijają się na kreatywności, jeśli nie jesteś artystą, możesz zatrudnić projektanta graficznego.

Pokaż swoje produkty

Możesz wykorzystać swoją okładkę jako katalog produktów lub miejsce do zaprezentowania swoich pysznych przekąsek. Możesz go użyć do zaprezentowania swoich najnowszych produktów.

Za kulisami

Migawki za sceną to świetny sposób na zainteresowanie odwiedzających. Ludzie lubią wgląd w rzeczywistość. Zdjęcia pracowników podczas pracy lub film z coverami pokazujący, co dzieje się za sceną czegoś istotnego dla Twojej firmy, zwrócą uwagę Twoich gości.

Nasi partnerzy:

https://staryswiat.com.pl/
https://redsms.pl/
https://www.redsonia.pl/