8 powodów, dla których Twoja kawiarnia powinna mieć bloga

Większość ludzi budzi się każdego ranka z rutyną: uderz w budzik, weź prysznic, ubierz się i weź kawę.

Ach, tak: kawa. Gorący napój w tym kraju trwa, a przeciętny Amerykanin konsumuje w górę 3,1 kubków java dziennie! A przy ciągle pospiesznym tempie naszego codziennego życia ludzie mają coraz mniej czasu, aby przenikać swoją kawę w domu. Poranny (i popołudniowy i popołudniowy i wieczorny …) zastrzyk kofeiny to produkt na wynos, a wielu pijących kawę wydaje rocznie ponad 1000 dolarów na kawę z kawiarni. Więc gdzie ludzie robią codzienne poprawki?

Twoja kawiarnia!

Kawa jest bardziej modna niż kiedykolwiek, a nowe metody, takie jak wylewanie na kawę i zimną kawę, docierają do światła reflektorów. Konkurencja o to, że ludzie, którzy piją kawę, kiedy potrzebują napoju, jest ostra, ponieważ kawiarnie są dosłownie na każdym kroku. Kawiarnie muszą znaleźć sposób na wyróżnienie się wśród konkurencji.

Wprowadź blogowanie. Treści online to sposób na zdobycie przewagi nad konkurencją i sprawienie, by Twoja firma świeciła. Oto dziewięć sposobów, dzięki którym blog może uruchomić Twój biznes kawowy:
1. Świadomość marki: Daj smak, zdobądź klienta
Złap ich oko i trzymaj je w napięciu.

Popijanie kawy to świetny sposób na tworzenie nowych i lojalnych fanów. Kiedy klienci wpadają do twojego sklepu, poczują smak twojej java osobiście. To z kolei wzbudza ich zainteresowanie i sprawia, że ​​chcą wracać po więcej.

To samo dotyczy Twojej witryny. Ciężko pracowałeś nad stworzeniem strony, więc oczywiście chcesz przyciągnąć tam ruch! Jeśli Twoim prawdziwym celem biznesowym jest zachęcenie ludzi do częstego korzystania z kawiarni, Twoim celem internetowym jest przyciągnięcie użytkowników do Twojej witryny. Więc jak robi to firma? Z blogiem! Świeże treści to najlepszy, najłatwiejszy i najszybszy sposób na przyciągnięcie ludzi. Ciekawostka: roszczenia w wyszukiwarkach Obejrzyj 50% wszystkich wyszukiwań na urządzeniach mobilnych jest przeprowadzanych w nadziei, że uda się znaleźć wyniki lokalne, a 61% z tych wyszukiwań spowoduje zakup.

Jaki rodzaj treści jest warty bloga? Pomyśl o próbkach wielkości filiżanek espresso, które aktualizują czytelników, klientów i potencjalnych klientów dzięki informacjom o marce. Blogi dają firmom osobistą stronę, która sprawia, że ​​czytelnicy chętnie chcą wracać po więcej.
2. Zwiększ ruch, zwiększ sprzedaż
Im większa linia przy kasie, tym większa sprzedaż.

Głównym celem Internetu większości firm jest posiadanie solidnej pozycji w wyszukiwaniach internetowych. Idealnie chcesz, aby Twoja strona internetowa była jednym z pierwszych trafień na stronie wyników wyszukiwarki. Pisząc raz w tygodniu, Twoje SEO ma szansę na zwiększenie. Rezultat jest wykładniczy: badania pokazują, że firmy blogujące 15 razy w miesiącu uzyskują pięciokrotny ruch niż te, które w ogóle nie blogują. (Źródło: HubSpot) Spójność jest jednak kluczowym czynnikiem. Posiadanie bloga, którego ostatni post pochodzi sprzed kilku miesięcy (lub lat!), Będzie źle odzwierciedlać ogólną markę.

Solidna zasada biznesu: jeśli możesz zwiększyć liczbę odwiedzających, którzy przychodzą do Twojej kawiarni, w naturalny sposób zobaczysz wzrost sprzedaży.

Rozszerz tę samą zasadę do swojej witryny. Jeśli zwiększysz swój ruch internetowy (co możesz zrobić łatwo dzięki blogowaniu), zwiększysz możliwość konwersji tych użytkowników na fanów – w rezultacie zyskasz więcej subskrybentów i sprzedaży. 61% konsumentów online w USA dokonało zakupu na podstawie zaleceń z bloga.

3. Nawiązuj kontakty z odwiedzającymi, zdobądź zaufanie
Klienci lubią spędzać czas w kawiarniach.

Odwiedzający, którzy faktycznie odwiedzają kawiarnię, poznają baristów lub rozmawiają z właścicielem, aby zdobyć wiedzę na temat procesu prażenia i moczenia kawy, będą oczywiście bardziej ufać marce i postrzegać tę markę jako autorytet. To samo dotyczy Twojego bloga.

Goście mogą spędzać wolny czas w kawiarni, czytając artykuły online, odkrywając informacje, oglądając obrazy, oglądając filmy i nie tylko. W rezultacie będą bardziej zaznajomieni z marką i będą bardziej skłonni do podjęcia kolejnego kroku w kierunku zostania klientem. 81% konsumentów online w USA ufa informacjom i poradom z blogów.

4. Buduj społeczności
Wiesz, że ważne jest, aby mieć FaceTime z klientami – zrobić to samo online.

Kawiarnie są ważną częścią społeczności. To tam ludzie spotykają się, aby wziąć gorący napój, aby przeczytać niedzielną gazetę. Jesteś dumną częścią lokalnej społeczności i jest to świetna okazja, aby ludzie zobaczyli twoją markę w akcji.

Podobnie wspierasz społeczność miłośników kawy, którzy patronują twojej kawiarni i kochają twój produkt. Mając to na uwadze, blog o tym, o czym wiesz, że twoja społeczność chce mówić. I nie mów tylko. Posłuchaj i poproś o opinię. Nowy napój specjalistyczny? Świeżo palona partia fasoli? Twoje napoje na lokalnych imprezach? Porozmawiaj o tym i poproś o komentarze. Twoja społeczność internetowa zgromadzi się wokół ciebie i wróci po więcej.
5. Zostań ekspertami branżowymi
Bądźcie przywódcami myśli kawy.

Kawa jest od dawna zakorzeniona w historii gorących napojów w Ameryce, więc jest wielu ludzi, którzy starają się mówić dobrze na ten temat. Blogerzy, entuzjaści kawy, palarnie, wielkie sieci handlowe, małe lokalne sklepy i konsumenci mają swoje własne opinie, informacje i wiedzę, którymi mogą się podzielić.

Ważne jest, aby Twoja kawiarnia nie była tylko częścią tej rozmowy, ale prowadziła rozmowę. Blog to świetne miejsce do dzielenia się przemyśleniami, strategią, pasją i doświadczeniem oraz pokazywania czytelnikom, o czym mówisz. Z kolei zaufają Twojej wiedzy, docenią ciągłe zainteresowanie tą branżą, a jeśli uznają to, co mówisz za wartościowe lub jeśli się z nimi spodobają, podziel się nimi ze swoimi sieciami i publicznością.

6. Zaprezentuj kulturę firmy
Nie chwal się, bloguj.

Otworzyłeś drzwi solidnym zespołem. I są świetne – dlatego z nimi pracujesz. Twoja kawa została specjalnie wybrana, a linie są otwarte dla twoich macchiatów.

Kogo to obchodzi? Twoi klienci dbają! Ludzie uwielbiają czytać blogi, zwłaszcza gdy udzielają poufnych informacji na temat pracowników, kultury firmy i firmy. Ważne jest, aby znaleźć równowagę w dzieleniu się jakością treści bez chwalenia się. Dzielenie się jest dbaniem o innych.
7. Uzupełnij i zwiększ wysiłki PR
Jeśli blogujesz, przyjdą.

Gdzie po raz pierwszy lokalni pisarze odejdą, kiedy zostaną im przypisani opowieści? Internet. Robią kilka wyszukiwań, aby kopać głębiej. Ale jakie informacje oni znajdą? Dzięki blogowaniu masz szansę upewnić się, że twoja własna treść jest pierwszą rzeczą, jaką ludzie odnajdują, próbując dowiedzieć się więcej o Tobie. Blogowanie oznacza, że ​​będziesz mieć treść i informacje o swojej marce, która jest gotowa i czeka na przeszukanie i odnalezienie. Następnym razem, gdy lokalny magazyn zrobi wizytówkę najlepszych kawiarni w okolicy, będziesz miał znacznie większą szansę na dołączenie, ponieważ masz tam informacje do skonsumowania.
8. Zbuduj swoją publiczność
Oni cię lubią, naprawdę cię lubią!

Oni cię lubią – teraz jechaj! Zdobycie zaufania odwiedzających witrynę internetową i udostępnianie interesujących treści oznacza, że ​​masz większe szanse na zdobycie odbiorców, którzy będą chcieli więcej. Zwiększ łączność z tymi odbiorcami, prosząc ich o obserwowanie Cię w mediach społecznościowych (gdzie możesz udostępniać nowe wpisy na blogu) i zapisz się na newsletter. Oba są świetnymi sposobami kontaktowania się z klientami i kontynuowania rozmowy.